TRAIN
en haal het maximale uit jezelf!

SPORT

Het woord sportgebied is erg breed genomen. Veel vormen die DVS jou aanleert, kun je voor meerdere sporten gebruiken. Bijvoorbeeld bij
het woord "loopscholing" denk je al snel aan atletiek of marathonlopers. Maar ook tennissers, hockeyers, basketballers en zeker voetballers hebben er veel baat bij als ze goed technisch kunnen lopen. Zo is dat ook bij het begrip "core-stability", krachttraining, lenigheid of het werken aan je sprongkracht. Wil je er meer over weten, neem dan contact met mij op en we maken vrijblijvend een afspraak. Hierin bespreken we een plan dat specifiek voor jou gemaakt wordt. Bij DVS wordt alleen maar maatwerk geleverd!!!

SOORTEN TRAININGSONDERDELEN

# Techniektraining - ouderwetse Wiel Coerver methode (in een nieuw DVS-jasje)

# Spitsentraining - trainen als een echte prof spits, met een neusje voor de goal

# Traptechniek - veel kinderen missen een goede traptechniek

# Loopscholing - leer de juiste houding tijdens het rennen

# Sprinttraining - verfijn je techniek

# Startsnelheid - ben eerder weg dan je tegenstander

# Krachttraining (functioneel)

# Lenigheid

# Sprongkracht

# Core-stability - dit is een combinatie van spierbalans en spierkracht in het midden van het lichaam

Veel voetballers kiezen ervoor om individueel getraind te worden, zodat zij alle aandacht krijgen die ze verdienen. In een voetbalteam kan de trainer dit natuurlijk niet altijd. In zo'n pakket kan DVS jou een training lang  alle aandacht geven. Maar misschien vind je het leuker om met 2, 3 of 4  kinderen te trainen: er zijn meerdere vormen mogelijk. Voor elke leeftijd en niveau is er een programma. Of jij nu pas voetbalt, of al jaren bij een profclub zit. Neem contact met ons op en we bespreken jouw wensen.