TRAIN
en haal het maximale uit jezelf!

Nieuws pagina

Groot nieuws

DVS bestaat in december  20 jaar.

Ook dit voetbalseizoen ( 2019 - 2020 ) ben ik al 25 jaar met de sport bezig.......                                                                                                                                      Dat is een kwart eeuw !!!!!

Dus dat wil ik snel met jullie gaan vieren !!!!!!

In 2019 zijn er al verschillende mooie acties geweest ( zomertrainingen, groeispurt metingen en de trainingen op zondag )

In 2020 ga ik hier nog een schepje bovenop doen, met nog meer acties en spectaculaire aanbiedingen.

Houd de site en Facebook goed in de gaten, want ik ga een voetbalseizoen lang met leuke aantrekkelijke aanbiedingen komen.                                                Daar moet je echt van profiteren.

Trainingen zomervakantie :

Ook zal DVS dit seizoen weer trainingen in de zomervakantie gaan verzorgen. Dit alles zal  plaatsvinden op het kunstgrasveld van vv Sittard aan de Bradleystraat 21 in Sittard.

DVS is een mooi samenwerkingsverband aangegaan met vv Sittard. Zelf ga ik daar meerdere teams trainen en van verschillende categorieën de trainers assisteren bij de trainingen.

Als er nog BVO jeugdspelers, of seniorenspelers van amateurclubs zijn, die in de zomervakantie aan hun conditie en kracht willen werken, dan kunnen ze  contact met mij opnemen. Tijdens een intakegesprek zetten we al je wensen op een rijtje. Daarna zullen we er samen voor zorgen dat je topfit op de 1e training van het nieuwe seizoen verschijnt. Bel of mail maar. ( tel: 06 50405003   of  dvs@dannysvoetbalschool.nl )

Carnavalsweekend op de Toekomst geweest bij Ajax

Van donderdag 28 februari tot en met maandag 4 maart zijn wij naar Center Parcs de Eemhof geweest voor een werkvakantie.

Daar hebben we verschillende keren de Toekomst bij Ajax bezocht, om wedstrijden te bekijken van de jeugdafdeling maar ook om gesprekken en overleg te plegen met een fysiotherapeut van Ajax. Zij heeft ons van alles verteld over de groeispurtmeting bij de jeugdacademie van Ajax. Hoe gaan de metingen vanaf dat de spelers bij Ajax binnenkomen tot aan het moment dat ze naar de selectie gaan.

Hoe gaat dit in zijn werk, waar let je op, wat is de rol van de medische staf, maar ook waar de  trainer rekening mee moet houden. Welke aanpassingen kun je makkelijk doen als trainer aan de belasting en belastbaarheid bij jongere spelers tijdens hun groeispurt.

Met hoogste uitzondering konden wij een ''kijkje in de keuken nemen'' van een grote profclub in Nederland. Want zij krijgen natuurlijk zoveel aanvragen, dat ze hier niet snel medewerking aan kunnen verlenen. DVS was een van de gelukkige die dat wel kon.

Wil je meer weten over dit belangrijke onderwerp, neem contact met ons op.

Dan maken we een afspraak en kun je ook een test en meting laten doen.

Trainingen op zondagochtend

Iedere zondagochtend wordt er getraind op het complex van VV Sittard.

De trainingen vinden meestal plaats vanaf 10.00 uur en is bedoeld voor spelers tussen de 11 - 17 jaar.

Een groep bestaat uit minimaal 6 spelers van ongeveer dezelfde leeftijd.

Je aanmelden voor deze trainingen is verplicht en dat doe je door een simpel mailtje te sturen naar dvs@dannysvoetbalschool.nl

Bij minimaal 6 spelers kost de training slechts €10,- en die betaal je contant bij aankomst.

Na de training kun je een sportmassage krijgen, zodat je weer soepel en chill naar huis gaat.

Deze uiterst professionele massage kost slechts €15,- en je ouders zijn er altijd bij aanwezig!!!

In de middag uren kun je een individuele training boeken.

Informeer naar de mogelijkheden of kijk onder het kopje diensten en dan klik je op sport.

DVS komt met groot nieuws aan over de groeispurt.

Omdat wij dit thema zo belangrijk vinden voor de jeugd, komen wij met de volgende knaller aan!!!!

Ieder kind tussen 10 & 17 jaar, mag zich eenmalig geheel gratis komen laten meten en testen. Het maakt niet uit welke sport je beoefend.

Dit houdt het volgende in:

Met je vader en / of moeder ( voogd ) kom je bij DVS aan. Daar meten wij jou op ( lengte, zit lengte, gewicht, buik en borstomtrek ) Deze gegevens worden in ons computerprogramma gezet en dan  rolt er een uitkomst uit. De berekening geeft aan, wanneer jij je maximale groeisnelheid (APHV; Age Peak Height Velocity) bereikt. Deze APHV bespreken wij uitvoerig met jullie en geven tips en uitleg over jouw training bij je club. Dus wat is raadzaam om wel veel te trainen en wat vooral niet.

Daarnaast mag je ook gebruik maken van een korte sportmassage, waarbij wij je kunnen adviseren over de staat van je rug- en buikspieren en je benen. In dit bezoek worden ook enkele oefeningen voor je lenigheid en uithoudingsvermogen gedaan.  Je ouder(s) blijven overal bij aanwezig.

Dit complete ''onderzoek''  zal ongeveer een uurtje duren.                                                                                                                                                                              Geef je op via de mail, dan nemen wij daarna contact met je op om een afspraak te maken. ( e-mail : dvs@dannysvoetbalschool.nl )